تکفیری‌ها به دنبال انتقال نیروهای خود به "افغانستان" هستند

15:00 - 26 دی 1394
کد خبر: ۱۲۲۱۰۲
خبرگزاری میزان - معاون سیاسی سپاه ایران با اشاره به اینکه جریان تکفیری در عراق و سوریه احساس امنیت نمی‌کنند، گفت: این جریان به دنبال انتقال نیروهای خود به افغانستان است.
تکفیری‌ها به دنبال انتقال نیروهای خود به به گزارش سرویس بین الملل ، معاون سیاسی سپاه ایران تحولات میدانی عراق و سوریه را تشریح کرد.
 
"رسول سنایی‌راد" در تشریح تحولات میدانی اخیر عراق و سوریه گفت: تحولات میدانی منطقه مثبت و رو به جلو بوده و به نفع مقاومت در جریان است.
 
وی با بیان اینکه جریان تکفیری رو به اضمحلال است، افزود: دیگر تکفیری‌ها در عراق و سوریه احساس امنیت نمی‌کنند.
 
معاون سیاسی سپاه ایران در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان خاطرنشان کرد: جریان تکفیری در حال خارج کردن نیروهای خود از عراق و سوریه و انتقال آنها به لیبی و افغانستان است.
 
تروریست‌های تکفیری داعش از سال  2011  میلادی در سوریه و از سال 2014  در عراق در تلاش برای انجام عملیات تروریستی خود هستند.
 
داعش در عراق استان نینوا و در سوریه استان مهم «رقه» را در اختیار دارد که ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه در حال بازپس گرفتن مناطق اشغالی از دست تروریست‌های داعش هستند.
 
اخیرا هم مناطق وسیعی از استان حلب در سوریه و استان الانبار در عراق آزاد شده و مقاومت در حال برنامه‌ریزی برای آزادسازی فلوجه و موصل در عراق و رقه در سوریه است.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *