تقدیر فرمانده نیروی زمینی ارتش از بسکتبالیست ها/ ورزش در نزاجا امری محوری است

15:26 - 25 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۹۶۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل نیروی زمینی ارتش تماشاگر ویژه دیدار دو تیم بسکبتال نیروی زمینی و شهرداری تبریز شد.
تقدیر فرمانده نیروی زمینی ارتش از بسکتبالیست ها
به گزارش ، در جریان دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال دو تیم نیروی زمینی ارتش و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که امیرسرتیپ پوردستان فرمانده کل نیروی زمینی و سرهنگ مرتضی حسن پور مدیر باشگاه نیرو زمینی با حضور در سالن از نزدیک نظاره گر مسابقه بودند.

در این بازی نفس گیر و جذاب تیم  شهرداری تبریز موفق شد در هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال نیروی زمینی تهران را با حساب 65 بر 63 شکست دهد.

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در سالن حضور داشت و پس از پایان بازی  در رختکن نیروی زمینی حاضر شد و دقایقی برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.

پس از دیدار دو تیم بسکتبال نیروی زمینی و شهرداری تبریز امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در رختکن تیم نیروی زمینی از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم تمجید کرد.

او در بین بازیکنان تاکید کرد مهم تلاش و مبارزه مردانه است که از تیم نیروی زمینی دیده شد. او افزود: من یکی از زیباترین بازی های بسکتبال را دیدم. امروز تیم نیروی زمینی واقعا تلاش کرد که همین ارزشمند است. جا دارد از کادر فنی تیم نیز تشکر کنم.

پوردستان خطاب به اسلامی سرمربی تیم گفت: با حضور شما تیم از نظر فنی رشد کرده و جای تشکر دارد.

افرمانده كل نيروي زميني ارتش در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره ورزش نيروي زميني اظهار كرد: نيروي زميني ارتش توجه و تاكيد بسيار زيادي به امر ورزش دارد چرا كه بخش عمده كاركنان ما را جوانان تشكيل مي‌‌دهند. حدود چهارصد هزار جوان در نيروي زميني مشغول خدمت هستند و به دليل اينكه بتوانيم نشاط و شادابي را در ميان آنها به وجود بياوريم تاكيد زيادي به ورزش داريم.

او با بيان اين مطلب كه در كنار ورزش همگاني توجه زيادي به ورزش حرفه‌اي داريم تصريح كرد:ورزش در نيروي زميني امري محوري در برنامه‌ها است. به همين دليل در كنار ورزش همگاني توجه خوبي به ورزش حرفه‌اي داريم كه اين خود چند هدف دارد. اكنون نيروي زميني پايگاهي براي جوانان است تا بتوانند ورزش حرفه‌اي‌شان را ادامه بدهند. بر همين اساس 21 تيم حرفه‌اي در ليگ‌هاي مختلف كشور داريم كه خوشبختانه صاحب عنوان و مقام نيز هستند.

پوردستان در ادامه پشتوانه سازي براي تيم‌هاي ملي را نيز جزو اهداف اصلي نيروي زميني دانست و گفت:اين بازيكنان جوان در تيم‌هاي نيروي زميني ميدان مي‌بينند و با تجربه مي شوند. راه آنها براي رسيدن به تيم‌هاي ملي هموارتر مي‌شود. همچنين ما توجه زيادي به پشتوانه‌سازي داريم تا بتوانيم نيروهاي خوبي را وارد چرخه ورزش ملي كشور شوند.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *