حجت الاسلام والمسلمین سید‌محمدمهدی برهانی درگذشت

13:55 - 20 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۸۶۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
حجت الاسلام و المسلمین سید‌محمدمهدی برهانی، از نوادگان علامه بحرانی و صاحب آثار قرآنی صبح امروز در بیمارستان بعثت تهران دار فانی را وداع گفت.
حجت الاسلام والمسلمین سید‌محمدمهدی برهانی درگذشتبه گزارش گروه سیاسی میزان، حجت الاسلام والمسلمین سید‌محمدمهدی برهانی از نوادگان علامه سیدهاشم بحرانی، فرزند صاحب تفسیر روایی بی‌نظیر با عنوان پیامبر اعظم(ص) صبح امروز 20 دی در بیمارستان بعثت تهران به دلیل نارسایی کلیوی دار فانی را وداع گفت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدمهدی برهانی تولیت حوزه علمیه سیدهاشم بحرانی بود که در زندگی پر برکت خود ترجمه قرآن حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و عزت‌الله فولادوند را تصحیح کرد و از اعضای گروه تالیف تفسیر نمونه بود. وی خود نیز ترجمه قرآنی در دست نگارش داشت که تا به امروز منتشر نشده است.

وی همچنین سال‌ها تنها مدرس درس خارج فقه و اصول در منطقه شرق تهران به حساب می‌آمد که اساتید بسیاری برای شرکت در کلاس‌های ایشان به مسجد و حوزه ایشان می‌آمدند.

یادآور می‌شود، مراسم تشییع این عالم ربانی ساعت هشت صبح فردا از درب منزل آن مرحوم به نشانی تهران رسالت، خیابان فرجام، میدان صدم برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *