رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرد مقتول به بیماران نیازمند زندگی بخشید

17:02 - 19 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۵۵۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
اعضای بدن مرد جوانی که در جریان یک نزاع مرگبار به قتل رسیده بود به چندین بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.
مرد مقتول به بیماران نیازمند زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، شامگاه چهارشنبه، اهالی خیابان ابوذر در تماس با ماموران پلیس از نزاع خونین در بنگاه محله خبر دادند.

با حضور ماموران در محل، تحقیقات برای مشخص شدن علت درگیری خونین در بنگاه املاک آغاز شد، مرد بنگاه دار در مورد علت نزاع به ماموران گفت: از سال قبل مرد جوانی به نام محسن در طبقه اول ساختمان بالای مغازه ام به عنوان مستاجر ساکن شد، مرد جوان همیشه عادت داشت، زباله هایش را از بالا در کوچه بریزد. چند بار بر سر این موضوع با او درگیر شدم تا اینکه ساعتی قبل جلوی مغازه نشسته بودم که او باقی مانده چایش را روی سرم ریخت. وقتی به او اعتراض کردم، محسن به داخل مغازه آمد و با من درگیر شد. من هم در دفاع از خودم با چوب بیس بالی که داشتم، چند ضربه به سرش زدم که او غرق خون روی زمین افتاد و همسایه‌ها موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

در ادامه با حضور ماموران پلیس در بیمارستان، مشخص شد مستاجر 33 ساله به علت شدت ضربات دچار مرگ مغزی شده است. با اعلام موضوع به بازپرس جنایی، او دستور بازداشت حمید صاحب بنگاه و تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

در حالی که تلاش‌های پزشکی برای نجات جان محسن به نتیجه نرسید و مرگ مغزی او تایید شد، اعضای خانواده او با اهدای عضو مرد مستاجر موافقت کردند.

روز جمعه با انتقال مقتول به بیمارستان مسیح دانشوری، اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد و با مرگ مرد 33 ساله، تحقیقات از پسر جوان بنگاه دار به عنوان قاتل در اداره آگاهی آغاز شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *