رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرد افغان کلید معمای قتل ژیلا

17:17 - 15 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۰۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مرد 34 افغان به عنوان مظنون جدید قتل زن میانسال در محله خزانه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ، اواخر شهریور امسال اهالی محله ای در خزانه با فریادهای دختر 10 ساله ای در جریان جنایتی هولناک در خانه شماره 27 قرار گرفتند. تعدادی از اهالی محل با حضور در خانه با جسد غرق خون زن میانسال به نام ژیلا روبرو شدند.

با اعلام موضوع به تیم جنایی پایتخت تحقیقات برای رمزگشایی از قتل زن 45 ساله آغاز شد.

دختر مقتول در مورد علت مرگ مادرش گفت: صبح وقتی از خواب بیدار شدم و به اتاق مادرم رفتم با جسد غرق خون او روبرو شدم و نمی دانم چه کسی مادرم را به قتل رسانده است.

در ادامه پزشک جنایی با معاینه جسد با اعلام اینکه 7 ساعت از زمان مرگ می گذرد، علت مرگ ژیلا را خفگی به علت وجود تعدادی دستمال کاغذی در گلو و اصابت 6 ضربه چاقو اعلام کردند.

با مشخص شدن علت مرگ زن میانسال تیم جنایی در تحقیقات بیشتر متوجه شد او پس از جدایی از همسرش، از چند ماه قبل در این خانه زندگی می کند.

یکی از همسایه ها در تحقیقات اولیه مدعی شد در این مدت افراد ناشناس به خانه زن میانسال رفت و آمد داشته اند. با به دست آمدن این سرنخ 25 مهر پسر جوانی که تبعه افغانستان بود، شناسایی و در محله 13 آبان شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال متهم 25 ساله به دادسرای امور جنایی او با انکار قتل زن میانسال گفت: چند باری به خانه او رفتم، اما نمیدانم چه کسی ژیلا را به قتل رسانده است. شب حادثه نیز من در خانه او حضور داشتم، ولی ساعت 9 شب آنجا را ترک کردم. وقتی از خانه زن میانسال خارج شدم او زنده بود و حتی خودش برایم آژانس گرفت تا به محل کارم بروم. در حالی که متهم افغان همچنان قتل ژیلا را انکار می کرد، روز گذشته مرد 34 ساله ای که به خانه مقتول رفت و آمد داشت در شرق تهران شناسایی و دستگیر شد.

صبح امروز با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی مرد 34 ساله ای که تبعه افغانستان بود با قبول ارتباط با زن میانسال گفت: من ژیلا را نکشتم و نمی دانم چرا او به قتل رسیده است. با اظهارات مظنون جدید، پرونده جنایت خیابان خزانه او با دستور قاضی ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان اداره قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *