دستگاه دیپلماسی باید موضع قاطع در برابر این جنایت اخیر رژیم سعودی داشته باشد/ آل سعود آل غارت و آل جنایتند

11:40 - 12 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۳۷۸
دسته بندی: سیاست
امام جمعه موقت تهران گفت:اعدام عالم مجاهد جناب شیخ نمر به عنوان صفحه ننگین دیگری در تاریخ آل سعود که آل غارت و آل جنایت است ثبت شد.
دستگاه دیپلماسی باید موضع قاطع در برابر این جنایت اخیر آل سعود داشته باشد/ آل سعود آل غارت و آل جنایتندآیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی میزان، با اشاره به اعدام شیخ نمر روحانی برجسته شیعه توسط دولت عربستان اظهار داشت: اعدام عالم مجاهد جناب شیخ نمر به عنوان صفحه ننگین دیگری در تاریخ آل سعود که آل غارت و آل جنایت است ثبت شد.

وی با بیان اینکه این آل جنایتکار از حدود 100 سال پیش به ناحق بر گرده مسلمانان حجاز مسلط شد تصریح کرد: اصل حکومت و تداوم آل سعود تا کنون بر اساس غارت و جنایت بوده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جنایت منا در ایام حج و همچنین گلوله باران چندین ماهه مردم مظلوم یمن و در پایان اعدام "شیخ شهید" شیخ نمر توسط رژیم آل سعود گفت: از دستگاه دیپلماسی خارجی کشورمان انتظار است که در برابر این جنایت موضعی قاطع را از خود اتخاذ کنند.

آیت الله خاتمی در پایان با بیان اینکه از جهان اسلام انتظار می رود در برابر این جنایت (اعدام شیخ نمر روحانی برجسته شیعه) سکوت نکنند یادآور شد: حوزه های علمیه نیز در برابر این اقدام رژیم آل سعود باید خروش الهی و خشم مقدس داشته باشند.  

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *