حسینی: دشمن در فتنه ۸۸ به‌دنبال سلب اعتماد مردم و نفوذ بود

21:40 - 10 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۸۸۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-وزیر سابق ارشاد با بیان اینکه فتنه ۸۸ کاری از پیش برنامه‌ریزی شده بود گفت: دشمن در فتنه ۸۸ به‌دنبال سلب اعتماد مردم و نفوذ در کشور بود.
به گزارش گروه سیاسی میزان، سید محمد حسینی در جمع مردم اراک در مسجد امام خمین (ره) این شهرستان با اشاره به مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری ایلامی ایران یک نظام مردمی است و در همه امور خود مردم را شریک قرار داده است و نمونه بارز آن را می‌توانید در انتخابات ببینید.

وی افزود: دشمنان فتنه سال 88 را به همین سبب بر پا کردند تا این اعتماد مردم را خدشه دار کنند و بخواهند از این طریق در ایران نفوذ کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عامل فتنه گفت: کسانی که عامل فتنه را مناظره بین کاندیدا می‌دانند سخت در اشتباه هستند این فتنه یک شبه خلق نشده بود و از قبل برای ریز نکات آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

حسینی تصریح: اگر در رابطه با انتخابات بحثی است باید صریح و واضح اعلام شود و معترضان اعتراض خود را به شورای نگهبان بگویند نه این که بخواهند 11میلیون رأی را باطل اعلام کنند و در خیابان‌ها به اغتشاش متوسل شوند.

ایران ملجا و پناه کشورهای مظلوم منطقه است

وزیرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اوضاع منطقه گفت: ایران تنها حامی و مدافع کشورهای مظلوم منطقه است و نمی‌توانیم در برابر اتفاقات که در آن جا رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هر گاه ایران در برخی از مواقع کوتاه آمده، دشمن به دنبال گرفتن امتیازات بیشتری از ایران بوده است، نمونه بارز این ادعا در دوم خرداد به خوبی قابل ملاحظه است، چرا که دیدیم در شرایطی که بحث تعلیق هسته‌ای را پذیرفتیم، مدال محور شرارت از سوی دشمنان به ایران اعطاء شد.

امروز نیازمند وحدت در کشور هستیم

وزیرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نزاع‌ها داخلی گفت: اگر تاریخ را مطالعه کنیم می‌بینیم یک کشور از نراع‌های داخلی بیشتر آسیب دیده است تا جنگ‌های بیرونی و نباید اجازه دهیم این نزاع‌ها بار دیگر در یک کشور اسلامی بالا بگیرید و اصل موضوع که انتخابات است نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد:  اگر روزی دشمن احساس کند ما ضعیف هستیم لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و همان‌گونه که به مردم خود رحم نکرد ایران را نیز نابود می‌کند، اگر در حال حاضر هیچ کسی جرأت دست‌درازی به این کشور را ندارد به‌سبب اقتدار مردم این مرز و بوم است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: هرگاه ایران در برخی از مواقع کوتاه آمده، دشمن به دنبال گرفتن امتیازات بیشتری از ایران بوده است، نمونه بارز این ادعا در دوم خرداد به خوبی قابل ملاحظه است، چرا که دیدیم در شرایطی که بحث تعلیق هسته‌ای را پذیرفتیم، مدال محور شرارت از سوی دشمنان به ایران اعطاء شد.

درایت مقام معظم رهبری خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند تا به اهداف پلید خود دست یابند گفت: امروز کشور با جنگ نرم دشمنان مواجه است، پیروزی در این جنگ به کار و تلاش شبانه‌روزی نیازمند است و همه باید تلاش خود را در این عرصه سخت به کار گیرند.

حسینی تصریح کرد: درایت، حلم، بردباری و روشنگری مقام معظم رهبری توطئه‌ها و فتنه سال 88 را با همکاری مردم و نیروهای متعهد به انقلاب و نظام خنثی کرد و نشان داد که مردم تا پایان با نظام و ولایت هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *