رویه آمریکایی ها در برابر ایران همچنان بر خلاف اعتمادسازی است

7:31 - 09 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۲۵۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-احمد بخشایش گفت: در موضوع رفع تحریم ها و اجرای برجام، همه چیز به اعتماد متقابل ایران و آمریکا مربوط می شود و اگر دو طرف اعتماد سازی ها را به نحو صحیح و جامع انجام دهند، مشکلی در اجرای برجام پیش نخواهد آمد.
تحویل سامانه موشکی عماد به سپاه، دلیلی برای نقض برجام نیستاحمد بخشایش نماینده مردم اردستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ، با اشاره به تحویل سامانه های موشک عماد به یگان های عملیاتی سپاه و مواضع گذشته آمریکایی ها در خصوص آزمایش این موشک اظهار داشت: مباحث مربوط به موشک عماد و آزمایش و تحویل آن به یگان های عملیاتی ارتش و سپاه، به هیچ وجه دلیل قابل قبولی برای نقض برجام نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در جریان مذاکرات خود با کشورهای 5+1 هیچ صحبت و مذاکره موشکی را با این کشورها انجام نداده اذعان کرد: در موضوع رفع تحریم ها و اجرای برجام، همه چیز به اعتماد متقابل ایران و آمریکا مربوط می شود و اگر دو طرف اعتماد سازی ها را به نحو صحیح و جامع انجام دهند، مشکلی در اجرای برجام پیش نخواهد آمد.

بخشایش با اشاره به بدعهدی های آمریکا در طول سالیان گذشته عنوان کرد: متاسفانه این روزها نیز شاهد بکارگیری روش های غلط و غیراعتمادساز از طرف آمریکایی ها به ویژه کنگره آنها هستیم.

وی با اشاره به وضع قوانین ضد ایرانی جدید از سوی کنگره آمریکا علیه ایران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی ایران قرار است به زودی طرح دریافت غرامت از دولت آمریکا به خاطر نقش این دولت در برپاکردن کودتای 28 مرداد 1332 را در در صحن علنی به تصویب برساند. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *