مانع تراشی های آمریکا تاثیری در افزایش توان دفاعی و موشکی ایران ندارد

8:21 - 08 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۹۵۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات همواره قدرت دفاعی و موشکی خود را افزایش می دهد و آمریکایی ها بدانند که با رجزخوانی های بی فایده خود قادر نیستند بر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران اثرگذار باشند.
رجزخوانی ها و مانع تراشی های آمریکا تاثیری در توان دفاعی و موشکی ایران نداردسردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی میزان، با اشاره به تحویل سامانه‌های موشکی «عماد» به یگان های عملیاتی سپاه و مواضع گذشته آمریکایی ها در خصوص آزمایش این موشک اظهار داشت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران بارها گفته اند که تحت هیچ شرایطی اجازه تضعیف قدرت دفاعی و بویژه موشکی کشور را نمی دهند.

وی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران در زمان تحریم به اوج خود رسید و امروز نیز تهدید به تحریم مجدد اثری را بر قدرت موشکی ایران نخواهد داشت عنوان کرد: اگر موشک عماد چندی قبل به صورت موفقیت آمیز تست و آزمایش شد بدیهی است که بعد از گذشت مدتی باید در اختیار یگان های عملیاتی قرار بگیرد و این امر اتفاق خلاف معمولی نیست.

سردار جوانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات همواره قدرت دفاعی و موشکی خود را افزایش می دهد و آمریکایی ها بدانند که با مانع تراشی و رجزخوانی های بی فایده خود قادر نیستند بر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران اثرگذار باشند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه تحویل موشک عماد به یگان های عملیاتی سپاه نقض برجام نیست تاکید کرد: همانگونه که قبلا نیز تشریح شده مذاکرات ایران و 5+1 صرفا در موضوع هسته ای بوده و در این گفتگوها به هیچ عنوان بر بحث موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران مانور داده نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *