مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان احزاب و ادیان مختلف نماد "رحماء بینهم" است

9:44 - 07 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۶۴۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران هم در دفاع مقدس و هم در بحث هسته‌ای ثابت کردند که جبهه کفر را در هم می‌شکنند و برای دستیابی به منافع مشروع خود از همه مسیرهای سخت با عزت عبور می‌کنند.
مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان احزاب و ادیان مختلف نماد به گزارش گروه سیاسی میزان، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (7 دی 94) گفت: پیروان پیامبر اسلام(ص) در ایستادگی در برابر جبهه کفر و استکبار یک جبهه مستحکم و درهم تنیده‌اند و در کنار این شدت و سختی بالاترین سطح از محبت، رحمت و مودت را با یکدیگر دارند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی نماد تمسک به کریمه مبارکه اشدا علی‌الکفار و رحماء بینهم و حرکت در این راه نورانی است و ملت بزرگ ایران در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی نشان داده اند که مصداق بارزی از اشدا علی الکفار هستند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران هم در دفاع مقدس و هم در بحث هسته‌ای ثابت کردند که جبهه کفر را در هم می‌شکنند و برای دستیابی به منافع مشروع خود از همه مسیرهای سخت با عزت عبور می‌کنند.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: ملت ایران در همه صحنه‌ها از جمله فتنه سال 88 که آتشی سخت  در برابر آنها برافروخته شد، نشان دادند سرسختانه در مقابل کفار می ایستند و 9 دی‌ماه را به نماد ایستادگی و عزت و اقتدار در برابر فتنه تبدیل کردند.

وی افزود: حماسه 9 دی‌ماه ملت ایران تکراری بود از ایستادگی در برابر باطل و مقاومت در برابر کسانی که دست در دستان ناپاک جنایتکاران جهان داشتند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیروز ملت ایران اشدا علی الکفار را به نمایش گذاشتند و امروز ملت‌های یمن، سوریه، لبنان و فلسطین در این مسیر گام برداشته و این تجربه را تکرار می‌کنند و اکنون جبهه مقاومت اسلامی نماد اشدا علی الکفار هستند.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی که با حضور نمایندگان از مذاهب مختلف اسلامی و نمایندگان ادیان آسمانی در ایران شکل گرفته، نماد رحماء بینهم است و امروز ایران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب در کنار هم هستند.

وی افزود: با همه توطئه‌هایی که دشمنان امت اسلام برای شکستن جبهه وحدت اسلامی به کار گرفته‌اند، ایران اسلامی در سایه قرآن و پیامبر اعظم و اهل‌بیت (ع) آن بزرگوار و رهبر معظم انقلاب راه وحدت و انسجام را می‌پیماید.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مهمترین دغدغه امت اسلام، تحکیم جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تحکیم پیوندهای استوار امت اسلام در درون خویش است.

ابوترابی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: ما این ایام را ایام وحدت امت اسلام و ایام وحدت همه ادیان الهی می‌دانیم و از همه انسان‌های آگاه و بصیر و مؤمن و پیروان صادق ادیان آسمانی دعوت می‌کنیم تا در یک جبهه واحد، رویاروی کسانی که در اندیشه شکستن وحدت موحدین عالم هستند، یکپارچه و متحد بایستیم و از امنیت و سلامت موحدین عالم دفاع کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *