افزایش تدابیر امنیتی در وین در آستانه سال نو میلادی

18:16 - 05 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۰۶۷
خبرگزاری میزان - پلیس وین به دنبال هشدارها درمورد حمله های احتمالی در تعطیلات سال نو میلادی در چندین پایتخت اروپایی، تدابیر امنیتی در این شهر را افزایش داد.
به گزارش گروه بین الملل به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس وین روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اینکه آیا این هشدارها تا چه میزان خطرناک بوده، منتشر نشده است و پلیس وین در حال انجام تحقیقات در مورد این هشدارها است.

سخنگوی پلیس وین به خبرگزاری رسمی این کشور اعلام کرد که هیچ تهدید عینی علیه مکانی خاص و در یک زمان بخصوص تاکنون وجود نداشته است.

با این حال پلیس وین اعلام کرد که گشت های انتظامی در مکان های پر رفت و آمد از جمله مکان های مربوط به حمل و نقل عمومی افزایش می یابد.

اتخاذ تدابیر امنیتی در شهر وین در حالی انجام شده است که از زمان حمله های تروریستی در پاریس، نیروهای امنیتی در مناطق حساس پایتخت های اروپای مستقر شده اند تا مانع از وقوع حملات مشابه شوند. گروه تروریستی داعش بارها هشدار داده است که به شهرهای مهم اروپایی حمله می کند. سفر شهروندان اروپایی به عراق و سوریه نیز توسط عوامل امنیتی کشورهای اروپایی به شدت کنترل می شود.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *