عارف:انتخابات بايد به تقويت همبستگى و انسجام ملى منجر شود

12:22 - 01 دی 1394
کد خبر: ۱۱۲۴۱۱
خبرگزاری میزان-رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت:مهم ترين رويداد سياسى كشور يعنى انتخابات بايد به تقويت همبستگى و انسجام ملى منجر شود.
عارف:انتخابات بايد به تقويت همبستگى و انسجام ملى منجر شودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی میزان، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان دقایقی قبل پس از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران با حضور در جمع خبرنگاران با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: خوشحال هستم که دو انتخابات پیش رو در سال همدلی و همزبانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مهمترین رویداد سیاسی کشور یعنی انتخابات باید به تقویت همبستگی ملی و انسجام ملی بیانجامد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان تصریح کرد: آن چیزی که اهمیت دارد این است که یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

عارف ادامه داد: دستاوردهایی که دولت در صحنه های مختلف بویژه برجام داشته ایجاب می کند که مهمترین دغدغه همگان برگزاری انتخابات پرشور باشد.

وی با بیان اینکه ما باید با رعایت قانون اساسی و سایر قوانین کار انتخابات را دنبال کنیم، افزود: مهمترین رسالت همه رسانه ها بویژه رسانه ملی جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به نقش رسانه ملی در امر انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه ملی باید اجازه دهند که همه گروه های داخل نظام فرصت ارائه نقطه نظرات خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش ما خلق حماسه ای پرشکوه تراز انتخابات سال 92 است و ما باید کاری کنیم تا آن 27 درصدی که در انتخابات 92 مشارکت نکردند به صحنه بیایند.

عارف در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون برنامه هایش برای خروج از رکود عمیق و بی سابقه درصورت راه یابی به مجلس گفت: طی هفته های آینده راهبردهای خود را که بیشتر دارای جهت گیری های اقتصادی و بر مبنای سند چشم انداز و رشد 8 درصدی تدوین شده است ارائه می کنم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون بر هم خوردن برخی تجمعات در روزهای اخیر خاطر نشان کرد: تجربه نشان می دهد جریانات سیاسی با تندروی نمی توانند به اهداف خود برسند و این اتفاقات جزئی اخیر که در برخی مراسم انجام شد نمی تواند عاملان آن را به نتیجه برساند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *