داعشی‎ها دختران عراقی را مقابل چشم خانواده شان می دزدند

10:09 - 30 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۸۲۴
خبرگزاری میزان - در یک گزارش ویدئویی که در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شده، عناصر گروه تکفیری صهیونیستی داعش در عراق به ربودن و جدا کردن دختران از خانواده هایشان با توسل به زور برای فروش یا سوء استفاده از آنان اقدام می کنند.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از الحدث این اقدام بسیار زشت و شومی است که مشابه آن در سوریه نیز رخ می دهد.

در این تصویر گروهی از زنان عراقی در ساختمانی دیده می شوند که عناصر داعش در حال جدا کردن آنان برای فروش یا استفاده نامشروع از آنان هستند.

داعش‎ها دختران عراقی را مقابل چشم خانواده شان می دزدند

در راهرو طبقه دوم این ساختمان نیز چندین نفر از عناصر تروریستی ایستاده اند که مسلح هستند و یکی از آنان پرچم داعش را در دست گرفته است.

داعش‎ها دختران عراقی را مقابل چشم خانواده شان می دزدند

عملیات جدا کردن و ربودن این دختران از خانواده هایشان با سر و صدایی زیاد در محل صورت می گیرد و بیانگر نا رضایتی دختران است. این دختران به زور گرفته و به دو سه متر دور تر منتقل می شوند.

در این تصویر همچنین نشان داده می شود چگونه مردان در حالی که در کنار خانواده ایستاده اند و تروریست های داعشی در حال ربودن دختران آنان برای مقاصد شوم هستند از ترس چیزی نمی گویند و فقط نظاره گر اوضاع هستند.




سلام
|
-
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
از کتاب نامه های دلتنگی، نامه ی یک شهید به دختر سه ساله اش: دخترم، اشتیاق من به دیدار تو بسیار است امّا اگر توی جبهه نمانیم شاید شبی که من و تو در آغوش هم خوابیده ایم مردی با لگد در خانه را باز میکند و تو را از بغل من بیرون میکشد بعد هم جلوی روی تو مرا می کشد. آه چه مرگ ذلیلانه ای! پس به من حق می دهی که اکروز در جبهه باشم؟ (علی شیرازی،1389: ص33)
علی
|
-
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
همین زنان ودختران عراقی درشهرهای موصل والانبارو....پیش پای داعشی هاسربازان شیعه راذبح می کردندوهلهله وشادی سرمی دادندکه برادران مجاهدشان آمدند.بله ،به فرمایش پیامبر،هرکس فتنه ای برپاکندخودش درآن سقوط می کند.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
خدایا این مردمان بی رحم و خدانترس را از دوستداران اهل بیتت دور و دورتر نگه دار بحق غیرت علی و اولادش(ع) آمین
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *