مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا جنبه تبلیغاتی و روانی دارد/ رفتار احترام‌آمیز با خوی استکباری سردمداران آمریکا سنخیتی ندارد

6:20 - 24 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۳۱۹
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مسائل سیاسی گفت:عملیات ایذایی آمریکا علیه ملت ایران از همان 22 بهمن 57 شروع شد و این انتظار که اقدامات خصمانه واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران متوقف شود و هیئت حاکمه این کشور در فضایی احترام‌آمیز با ملت ایران رفتار کند، یک توقع اشتباه است که با خوی استکباری سردمداران آمریکا هیچگونه سنخیتی ندارد.
مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا جنبه تبلیغاتی و روانی دارد/ رفتار احترام‌آمیز با خوی استکباری سردمداران آمریکا سنخیتی نداردجواد منصوری کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان با اشاره به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر لغو تسهیلات روادیدی برای سفرکنندگان به ایران، اظهار کرد: مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا به هیچ وجه تعجب‌برانگیز نیست چراکه هیئت حاکمه آمریکا در طول 37 سال اخیر انواع و اقسام اقدامات خصمانه و عنادورزانه را علیه ملت ایران انجام داده است.

وی ادامه داد: آنچه که در روابط ایران با کشورهای استعماری در طول سه دهه گذشته جریان داشته متاثر از انقلاب اسلامی و شاخصه‌های آن از جمله استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان سراسر جهان،بوده است.

منصوری تصریح کرد: عملیات ایذایی آمریکا علیه ملت ایران از همان 22 بهمن 57 شروع شد و این انتظار که اقدامات خصمانه واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران متوقف شود و هیئت حاکمه این کشور در فضایی احترام‌آمیز با ملت ایران رفتار کند، یک توقع اشتباه است که با خوی استکباری سردمداران آمریکا هیچگونه سنخیتی ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نظام‌های استکباری برای شکست کشورهای آزادی‌خواه و مستقل از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند، اظهار داشت: البته ممکن است مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا جنبه تبلیغاتی و روانی داشته باشد و صرفا برای کاربردهای انتخاباتی و صف آرایی‌های جناحی تدوین شده باشد.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا و لغو تسهیلات روادیدی برای سفرکنندگان به ایران و چند کشور دیگر هنوز به قانون تبدیل نشده است و عملیاتی شدن این مصوبه با توجه به قوانین تجارت جهانی و سایر قوانین موضوعه کشور آمریکا نامحتمل به نظر می‌رسد. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *