جان مردم در خطر است/ برای رفع آلودگی هوا اقدام فوری انجام گیرد

14:42 - 23 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۳۱۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به وضعیت اشتغال در منطقه شمال، گفت: متأسفانه سازمان محیط زیست با ایراداتی که به ساختار معادن این منطقه گرفته مانع کار معدن 32 ساله شن و ماسه شمال شده که این امر منجر به بیکاری ساکنان ناحیه شده است.
658598 به گزارش گروه سیاسی میزان، مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه پارلمان طی تذکری نسبت به بی‌توجهی به وضعیت آلودگی هوا انتقاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای رفع آلودگی هوا اقدام فوری انجام گیرد، اظهار داشت: نباید مانند دولت قبل که لج می‌کرد عمل شود اگر نیاز است مدارس را تعطیل کرده یا اقدام دیگری انجام دهند باید این اقدام انجام شود.

بر اساس این گزارش، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری هم در نشست علنی امروز پارلمان با اشاره به وضعیت نامناسب که در روزهای اخیر خواستار انجام اقدام فوری برای رفع آلودگی هوا شد.

وی اضافه کرد: چند روزی است که وضعیت هوا بد است؛ باید کاری کرد زیرا جان مردم در خطر است. اگر نیاز به زوج و فرد یا اقدام دیگری است سریعتر انجام شود.

سازمان محیط زیست بلای جان مردم شده است

همچنین قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 23 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی به معصومه ابتکار تذکر داد و گفت: غالب پروژه های منطقه شمال به خصوص غرب استان مازندران به علت موانع محیط زیستی خوابیده است که این موضوع مشکلاتی را در امر اشتغال ساکنان به وجود آورده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سازمان محیط زیست مردم را تحت فشار قرار می دهد، عنوان کرد: حدود 32 سال است که معادن شن و ماسه شمال بدون هیچگونه مشکل زیست محیطی فعالیت می کند ولی الان به علت فشارهای سازمان محیط زیست، سرمایه گذار با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: سازمان محیط زیست اگر نگران شرایط زیست محیطی کشور است به وضعیت آلودگی آب دریا و وضعیت هوای تهران برسد و بلای جان مردم نشود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *