سخنرانی "ابراهيم يزدی" لغو شد

21:48 - 16 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۱۱۵
خبرگزاری میزان-سخنرانی ابراهیم یزدی دبیرکل تشکیلات منحله موسوم به نهضت آزادی با پیگیری های خبرگزاری قوه قضائیه لغو شد.
سخنرانی ابراهيم يزدی لغو شد-گروه سیاسی: بصیرت و هوشیاری باعث شد تا از حضور عناصر مطرود امام خمینی(ره) در دانشگاه تهران جلوگیری شود.

پیش از این از سوی برخی محافل اعلام شده بود که به مناسبت سالگرد 16 آذر که نماد مبارزه با نفوذ و عوامل استکبار جهانی است در اجتماع دانشجویان دانشگاه تهران یکی از عناصر لیبرال طرد شده از سوی امام تحت عنوان مشاور امام(ره) سخنرانی می کند که خود نفس وجود این سخنران در چنین مناسبتی تظاهر به توبه از مبارزات ضد استکباری است.

یکی از وظایف رسانه های متعهد هوشیاری نسبت به تحولات جامعه و بصیرت نسبت به اسیب ها و افت های انقلاب اسلامی است که در بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری این بصیرت و هوشیاری مکررا مورد تاکید قرار گرفته و جوانان انقلابی نیز تلاش دارند که روزنه های نفوذ را مسدود نمایند تفاوت رسانه حافظ انقلاب اسلامی با مفهوم رسانه در جامعه سکولار در همین است که رسانه انقلابی چشم بیدار جامعه و نگهبان ارزش ها و اندیشه های بنیادین جمهوری اسلامی است.

از این رو اين برنامه در روز سه شنبه به بهانه 16 آذر که از طریق سخنرانی ابراهیم یزدی دبیرکل تشکیلات منحله موسوم به نهضت آزادی آماده برگزاری بود با پیگیری های (برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید) لغو شد.

ضمن تشکر از مسئولین هوشیار دانشگاه تهران که به موقع توطئه گران را ناکام ساختند انتظار دارد که محافل علمی و دانشگاهی نسبت به ابعاد مختلف نفوذ استکبار تامل و تعمق بیشتری نمایند تا خدایی ناکرده مجددا شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.


برای خواندن گزارش از حضور عضو نهضت آزادی در پوشش "مشاور امام(ره)" در دانشگاه تهران اینجا کلیک کنید.




رضا
|
-
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
سلام دم همتون گرم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *