رادیو اربعین همنوا با زائران اربعین حسینی می‌شود

19:50 - 06 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۳۳۹
خبرگزاری میزان- همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) معاونت صدای رسانه ملی با هدف انعکاس بهتر مراسم این روز بزرگ رادیو اربعین را راه اندازی کرده است.
به گزارش ، با توجه به اهمیت معنوی مراسم اربعین حسینی (ع) با اهتمام معاونت صدای رسانه ملی رادیویی با عنوان رادیو اربعین با هدف انعکاس بهتر مراسم تاریخی - مذهبی اربعین راه اندازی شده است. گزارشگران این شبکه رادیویی از طریق فرستنده های سیار، طول مسیر راهپیمایی را پوشش خواهند داد تا تمامی اخبار، اطلاعات و مطالب مربوط به این تجمع میلیونی به مخاطبان این شبکه رادیویی به صورت مطلوبی ارائه شود.

ارتباط مستقیم با گزارشگران برنامه ها در مسیر راهپیمایی، همراهی با حال و هوای زائران تا کربلا و دریافت اخبار مربوط به راهپیمایی عظیم عاشقان حسینی (ع)، مسائل اجرایی و خدمات دستگاه ها و نهادهای خدمات رسانی، بهره مندی از نکات ارزشمند ویژه اربعین از زبان وعاظ و شخصیت های معروف و شنیدن مدیحه و مرثیه سرایی این ایام به صورت ۲۴ ساعته از ویژگی های رادیو اربعین است.

رادیو اربعین روی موج اف ام ردیف ۹۵/۵ مگاهرتز راه اندازی شده است که در کربلای معلی روی موج اف ام ردیف ۹۰/۹ مگاهرتز و در نجف اشرف نیز روی مووج اف ام ردیف ۹۱/۹ مگاهرتز قابل دریافت است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *