بسیج نشانه قدرت ملت ایران است

20:50 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۹۶۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه بسیج نشانه قدرت ایران است، گفت: مردم ایران همیشه مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.
بسیج نشانه قدرت ملت ایران استبه گزارش گروه سیاسی میزان، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به دیدگاه امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج اظهار کرد: بسیج نشانه اقتدار ملت ایران است.

وی افزود: امام راحل با تشکیل بسیج و حضور حداکثری مردم در بسیج سبب شدند تا دشمنان بدانند مردم ایران همیشه در صحنه حضور دارند و بسیج مردمی همیشه در مقابل دشمنان می‌ایستد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مردم باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشند، گفت: ملت ایران با سیاست اقتداری خود، همیشه آگاه و هوشیار هستند و به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش فرا می‌دهند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: هیچ یک از دشمنان ایران حق دخالت در امور داخلی کشور را ندارند و مردم باید همیشه هوشیار و بیدار باشند.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج هفته اقتدار و قدرت است، گفت: خداوند همیشه همراه مردم ایران است و هر چه هوشیارتر باشیم فعالیت بهتری می‌توانیم در جامعه داشته باشیم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: خداوند همیشه به وعده‌اش عمل می‌کند و دین اسلام بر جهانیان به پیروزی خواهد رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *