به گزارش خبرنگار ورزشی ، انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد که در نهایت غلامرضا نوروزی با کسب ۲۹ رای به عنوان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی انتخاب شد.مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی از ساعت 10 صبح امروز در آکادمی ملی المپیک به ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش آغاز شد.
علیرضا اسدی، لطفعلی پورکاظمی، یوسف مقدس تبریزی، خشایار ثابتی و توحید سیف برقی از حضور در مجمع انصراف دادند. در ادامه هوشنگ اسماعیلی، ابراهیم خادم، محمد حسین ذوعلم، محسن سلمان نژاد، غلامرضا نوروزی، احمد هاشمیان، داوود رضا شفاعت در این مجمع به رقابت با هم پرداختند که در نهایت غلامرضا نوروزی به ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی انتخاب شد.