ارتقای سطح سلامت و توسعه اجتماعی از برنامههای اصلی دولت یازدهم است
خبرگزاری میزان- عباسی گفت: ارتقای سطح سلامت و توسعه اجتماعی در جهت منافع مردم، هدف اساسی سیاستها و برنامههای راهبردی دولت تدبیر و امید است که باید تمام بخشهای جامعه را در برگیرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۳
تاریخ: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
خبرگزاری میزان
-