- بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، طی تصمیمات اتخاذشده در جلسه امروز شورای تأمین استان تهران، تا ساعاتی دیگر سامانه بلیتفروشی باز خواهد شد. سهم اولیه هواداران نساجی در حال حاضر ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شده است.
تیمهای نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه (۷ اردیبهشت ماه) در فینال جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه آزادی مقابل هم صفآرایی میکنند.