خبرگزاری میزان-رحیمی - مدیرکل رسیدگی به شکایات و بازرسی وزارت بهداشت گفت:اگر طبق ملاحظاتی قرار باشد دارو گران شود، بیمهها باید بار افزایش را تقبل کنند که اضافه پرداختی از جیب مردم برای دارو پرداخت نشود.
کد خبر: ۸۰۸۹۱۴
تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
خبرگزاری میزان -
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/04/3518095_699.mp4']
۹۰ قلم دارو به قیمت شهریور سال گذشته بازگشت