_ عباس حسینی پویا اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسه رسیدگی به مشکلات منطقه ملاشیه اهواز که از مناطق کم برخوردار این شهرستان است، بهسازی خیابانهای این منطقه بود و در آن جلسه تصمیم بر این شد که عملیات مذکور از معابر اصلی آغاز شود.
وی ادامه داد: حجم خیابانهایی که در این منطقه نیاز به بهسازی دارد، بسیار بالاست و نیاز به زمان و منابع مالی زیادی دارد. پیش از این نیز تعدادی از خیابانهای این منطقه آسفالت شده بود که در عملیات اخیر نیز مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع دیگر از این مسیر بهسازی و آسفالت شد.
منطقه ملاشیه در جنوب غربی اهواز واقع شده است.