خبرگزاری میزان-«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی در رأس هیأتی و براساس توافق به عمل آمده به منظور گفتوگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران در خصوص ادامه همکاریهای فنی بین ایران و این سازمان به تهران سفر کرد.
کد خبر: ۸۰۰۵۳۲
تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱