تولیدکنندگان پوشاک از بازار ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی شب عید بهره‌مند می‌شوند
علیرضا حائری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت بازار پوشاک درآستانه شب عید، گفت: تولیدکنندگان پوشاک از چند ماه قبل مقدمات تولید برای بازار شب عید را انجام داده بودند و از بهمن و اسفند ماه تولید خود را برای فروش عرضه کردند بنابراین شاهد بازار خوبی در آستانه شب عید خواهیم بود.
 
وی افزود: باتوجه به اینکه ممنوعیت واردات پوشاک را داریم دست تولیدکنندگان داخلی باز است تا از بازار شب عید بهترین و بالاترین بهره را کسب کرده و کالای خود را عرضه کند.
 
عضو هیئت‌مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران بیان کرد: بازار پوشاک داخل کشور بازاری حدودا ۸ میلیارد دلار بوده که ۲۴۰ هزار تومان میلیارد تقاضای بازار فروش پوشاک داخلی است و بهترین زمان بهره‌برداری برای تولیدکنندگان بازار شب عید است.

حائری اظهار کرد: با وجود اینکه قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و ممکن است پوشاک در اولویت اول و دوم هم نباشد، ولی با این وجود تولیدکنندگان از بازار ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی در آستانه شب عید بهره‌مند می‌شوند.
 
عضو هیئت‌مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران عنوان کرد: برخلاف چند سال قبل که کرونا باعث تعطیلی و نیمه تعطیلی مراکز خرید شده بود امسال از میزان محدودیت کمتری برخورداریم و مردم به راحتی می‌کنند کالای خود را خریداری کنند.