خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت همزمان با سال تحصیلی جدید پس از ٤ دهه از پایان تحصیل در دبیرستان فردوسی مشهد، امروز پس از حضور در مدرسه دوران تحصیل به دیدار معلم ادبیات خود استاد بازرگان رفت و به نقل خاطرات خود از معلمانش پرداخت.
کد خبر: ۷۹۸۷۱
تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵