- در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل لیگ برتر فوتبال، تیم نفت مسجدسلیمان امروز (جمعه) ۴ بازیکن جدید به خدمت گرفت.
پیمان میری پس از جدایی از هوادار شاگرد محمود فکری شد.
حسن مرادیفر، مدافع تیم خوشه طلایی ساوه، مهدی هاشمینژاد از تیم ملوان بندر انزلی و سعید آهنی از تیم گلگهر سیرجان، ۳ بازیکن دیگری بودند که با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد بستند.