- همزمان با ایام دهه مبارک فجر، محسن منصوری امروز پنجشنبه ۲۱بهمن ماه به منظور افتتاح طرحهای عمرانی، آموزشی و ورزشی به سهرستانهای قدس و قرچک سفر کرد.
پایگاه اورژانس در روستای هفت جوی شهرستان قدس توسط استاندار تهران افتتاح شد. حضور در یادواره شهید ثامنی، ستان ورامین نیز از دیگر برنامه سفر منصوری در این شهرستان خواهد بود.