در ادامه افتتاح طرحهای شهرستان ری در ایام دهه فجر با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، مرحله اول بیمارستان ۹ دی نیز افتتاح شد.
درمانگاه خیرساز اولیا شیرازی در بخش کهریزک شهرستان ری نیز توسط جوهری افتتاح شد.