هدایت یزدی در گفتوگو با میزان، در مورد برنامه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نیم فصل مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: همه چیز را به بعد از بازی امروز (دوشنبه) تیممان مقابل پیکان موکول کردیم. در اولین اقدام تغییر کادرفنی رخ داد و در ادامه با توجه به نیاز تیم و درخواست کادر فنی نسبت برنامههای نیم فصل اقدام خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: از این رو فعلاً نمیتوانم در این خصوص چیزی بگویم و بعد از جلسه با کادر فنی و شنیدن نظرات آنها در این مورد اطلاع رسانی خواهیم کرد.