رئیس کل دادگستری استان سمنان از بازگشت به زندگی دو محکوم به قصاص در شهرستان شاهرود با گذشت اولیای دم خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۰۵۳
تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
خبرگزاری میزان - محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در گفتوگو با میزان از بازگشت به زندگی دو محکوم به قصاص در شهرستان شاهرود با گذشت اولیای دم خبر داد و بیان کرد: تلاشهای معتمدین و اعضاء شعبه ۱۳ شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان شاهرود بهمنظور کسب رضایت اولیای مقتولان در دو پرونده قتل که در سالهای ۹۵ و ۹۸ در این شهرستان بهعلت اختلافات خانوادگی به وقوع پیوست، نتیجهبخش بوده و دو نفر از محکومان به قصاص نفس در شهرستان شاهرود از مجازات سلب حیات رهایی یافتند.
بیشتر بخوانید: