
به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، جمعی از مردم تهران امروز پس از اقامه نماز جمعه، در محکومیت خباثتها و تعرض صهیونیستها به قبله اول مسلمین جهان و هتک حرمت مسجدالاقصی راهپیمایی کردند.
بر اساس این گزارش این مراسم همزمان در تهران و در مراکز ده استان کشور از جمله اصفهان، مشهد، بیرجند، شیراز، تبریز، یزد، کرمانشاه، ساری، قزوین، اردبیل پس از اتمام نماز عبادی، سیاسی جمعه با شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگزار شد.
گفتنی است راهپیمایان تهرانی ضمن اعلام برائت از رژیم کودککش صهیونیستی و محکومیت اقدام غیرانسانی و جسارت صهیونیستها در هتک حرمت مسجد الاقصی، از انتفاضه مردم فلسطین و ادامه مبارزات آنها اعلام حمایت کردند.