تأکید رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر نظارت مستمر مسئولان قضایی نسبت به عملکرد دفاتر خدمات قضایی الکترونیک
- احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در نشستی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بروجن رفع ایرادات و نواقص کار دفاتر قضایی را موجب بهبود خدمات و رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی دانست و اظهار کرد: یکی از خدمات بزرگ قوه قضاییه تأسیس و راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است که این امر هم موجب تسهیل کار مردم می‌شود و هم تأثیر به‌سزایی در کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری دارد.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در همین راستا، مدیران و مسئولان حوزه‌های قضایی نیز وظیفه دارند به منظور رفع دغدغه‌های شهروندان و استانداردسازی فعالیت‌های دفاتر خدمات قضایی، تعامل مستقیم با مدیران این دفاتر را مدنظر قرار داده و بر عملکرد کارکنان و کارشناسان آن‌ها نظارت داشته باشند.

بهرامی همچنین با تأکید بر انجام بازرسی‌های دوره‌ای از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، از معاون فناوری و اطلاعات دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خواست تا ضمن انجام بازدید‌های سرزده نواقص و یا مواردی که می‌تواند موجب تضییع حقوق و یا نارضایتی مردم از عمکلرد دفاتر خدمات قضایی شود را به کارکنان و مدیران این دفاتر گوشزد کند.
 
بیشتر بخوانید: