در خصوص پرونده کثیرالشاکی شهرک ژاندارمری هر نهادی به اندازه سهم خود باید پاسخگو باشد
رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر لزوم پرهیز دستگاهها از ارجاعات بیمورد به دستگاههای دیگر گفت: هر نهادی به اندازه سهم خود باید پاسخگوی مردم باشد و از ارجاعات بیمورد به دیگر دستگاهها خودداری شود.
کد خبر: ۷۷۵۴۱۵
تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
خبرگزاری میزان - - یحیی جعفری، رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی موسوم به شهرک ژاندارمری گفت: از عوامل و مسئولانی که در پیگیری مجدانه برای حل و فصل پرونده شهرک ژاندارمری که از پروندههای کثیرالشاکی بودهاست، تقدیر میکنم.
رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب تهران عنوان کرد: مراجعات مردمی در خصوص این پرونده بسیار زیاد است و از تمامی ادارات و نهادهای دخیل در این پرونده تقاضا دارم که مراجعات مردمی را مدیریت و هر نهادی به اندازه سهم خود باید پاسخگوی مردم باشد و از ارجاعات بیمورد به دیگر دستگاهها خودداری شود.
بیشتر بخوانید: