وزارت خارجه: چهار دور گفتگو با عربستان در بغداد انجام شده است
خبرگزاری میزان-خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تاکنون ۴ دور گفتگو با مقامات عربستان در بغداد انجام شده است. گفتگوها در فضای دوستانهای در باره مسائل منطقهای انجام شده است. تماسها ادامه دارد.