-به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان؛ مختار سلحشور گفت: به دنبال هشدار سطح قرمز در پی وقوع طوفان حارهای، جهت مقابله با حوادث احتمالی در مناطق شرقی هرمزگان و بر اساس تصمیمات اخذ شده کلیه نیروهای امدادی، اعضای تیمهای واکنش سریع و تمامی کارکنان ستادی و شهرستانی در حالت آماده باش قرار گرفتهاند.
مهندس سلحشور تصریح کرد: انبارهای هلال احمر از نظر مواد غذایی واقلام امدادی تجهیز و تمامی ماشینآلات امدادی به حالت آماده باش در آمدند.
وی افزود: براساس گزارش هواشناسی سرعت طوفان حارهای شاهین متغیر بوده و سرعت جابجایی آن در حال حاضر ۱۵ کیلومتر در ساعت است و موجب بارش باران در سواحل چابهار و کنارک شده است.