دادستان عمومی و انقلاب کرمان صیانت از بیت المال را از اهداف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و گفت: با پیگیری دادستانی شهرستان عنبرآباد، بیش از ۵۰ هکتار از اراضی ملی و انفال از ید متصرفین غیرقانونی خارج شدهاست.
کد خبر: ۷۶۲۷۴۸
تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
خبرگزاری میزان - - دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به اتفاق هیات همراه از دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد، کلانتری و پلیسهای تخصصی شهرستان عنبرآباد بازدید و بر روند پیگیری پروندههای قضایی نظارت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه این بازدید با اشاره به همجواری شهرستان عنبرآباد با یکی از استانهای مرزی اظهار کرد: این همجواری باعث شده است که این شهرستان مهاجرپذیر باشد و تعدادی از مجرمان تحت تعقیب، این منطقه را برای سکونت انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: تلاش دادستانی شهرستان عنبرآباد، قاطع، قانونی و بازدارنده است که شایسته تقدیر است و موجبات خرسندی شهروندان را فراهم کرده است.
بیشتر بخوانید: