غلامرضا عباس پاشا در گفتوگو با میزان، با اشاره به وضعیت حضور کارکنان شاغل در ادارات و سازمانهای استان تهران گفت: با توجه به تغییر وضعیت ابتلاء به کرونا در تهران، از امروز باید ۷۰ درصد کارکنان با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در محل کار خود، حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه تهران در وضعیت نارنجی ابتلاء به کرونا قرار گرفته است، گفت: غیر از شهر قدس که در وضعیت قرمز قرار دارد بقیه شهرستانهای استان تهران در وضعیت نارنجی قرار گپرفتهاند.
معاون استاندار تهران با اشاره به تغییر وضعیت استان تهران از قرمز به نارنجی گفت: تمامی مقررات مربوط به وضعیت نارنجی در شهرهای استان اعمال میشود و سایر سازمانها و دستگاهها موظف به رعایت دستورالعملهای ملی و استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا هستند.
انتهای پیام/