- رسانههای لبنانی روز پنج شنبه، ۲۵ شهریور گزارش دادند که خودروهای حامل سوخت ایران وارد خاک لبنان شدند.

به گزارش پایگاه «العهد»، تانکرهای حامل سوخت تحت عنوان «کاروان شکست محاصره آمریکا»، وارد خاک لبنان شدند.



خودروهای حامل سوخت از طریق منطقه بقاع شمالی وارد خاک لبنان شدند و قرار است بزودی محمولههای سوخت خودر را تخلیه کنند.
