- بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه ها با بازیکنان و مربیان ایرانی فقط با واحد پول رسمی کشور (ریال) قرارداد منعقد میکنند و هرگونه قرارداد با ارزهای خارجی فاقد اعتبار است و چنین قراردادهایی به هیچ عنوان در هیات های فوتبال استان و سازمان لیگ ثبت نخواهند شد.
در فصل گذشته نیز هیچ قرارداد غیر ریالی برای بازیکنان و مربیان ایرانی باشگاه ها به ثبت نرسیده است.