ارائه ۴۴۸ هزار و ۸۶ مورد مشاوره حقوقی در سامانه ۱۲۹/ به تماس ۶۳ هزار و ۱۵۲ نفر پاسخ داده شد
عزالدین سلیمانی، رئیس اداره معاضدت و وکالت تسخیری مرکز وکلای قوه قضاییه در گفت‌وگو با میزان با تشریح عملکرد سه ماهه این اداره گفت: در سامانه ۱۲۹ در سه ماهه اول امسال ۴۴۸ هزار و ۸۶ مورد مشاوره حقوقی، ۳۵ هزار و ۲۵۷ مورد محاسبه مهریه و ۳۴ هزار و ۵۵۷ مورد مشاوره پیرامون آشنایی با مطالب حقوقی ارائه شده است.

رئیس اداره معاضدت و وکالت تسخیری مرکز وکلای قوه قضاییه خاطرنشان کرد: همچنین در طول این مدت، به تماس ۶۳ هزار و ۱۵۲ نفر در سامانه ۱۲۹ پاسخ داده شد. تعداد کل تماس‌های ثبت شده نیز ۵۱۷ هزار و ۹۰۰ مورد بوده است.
 
بیشتر بخوانید: