دادستان عمومی و انقلاب دماوند در پی انتشار ویدئویی مبنی بر درگیری میان افراد شرور و پرسنل بیمارستان سوم شعبان دماوند از صدور دستور ویژهای به منظور پیگیری موضوع و دستگیری عوامل این درگیری خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۱۰۵
تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
خبرگزاری میزان - - در پی انتشار ویدئویی مبنی بر درگیری میان افراد شرور و پرسنل بیمارستان سوم شعبان دماوند و مجروح شدن یکی از پرسنل درمانی، محمدتقی تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب دماوند در گفتوگو با میزان از صدور دستور ویژهای به منظور پیگیری موضوع و دستگیری عوامل این درگیری خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ایجاد درگیری در بیمارستان سوم شعبان دماوند و ضرب و شتم کادر درمان، رسیدگی موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.
بیشتر بخوانید: