رئیس شورای حل اختلاف گلستان از بازگشت یک محکوم به قصاص به زندگی با گذشت اولیای دم خبر داد و گفت: دقایقی پیش از اجرای حکم، اولیای دم رافت و گذشت را ترجیح دادند و بدون هیچ قید و شرطی از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل را بخشیدند.
کد خبر: ۷۱۰۱۳۱
تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
خبرگزاری میزان - احمد جعفری، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف گلستان در گفتوگو با میزان از بازگشت یک محکوم به قصاص به زندگی با گذشت اولیای دم خبر داد و عنوان کرد: محکوم به قصاص جوانی است که ۶ سال پیش در پی ارتکاب یک کار اشتباه، جان یک انسان را گرفت.
رئیس شورای حل اختلاف گلستان خاطرنشان کرد: به درخواست اولیای دم حکم قصاص صادر شد و پس از انجام تشریفات قانونی، رای نهایی و در نوبت اجرا قرار گرفت.
وی ادامه داد: پیش از اجرای حکم پرونده به واحد صلحی شورای حل اختلاف زندان گرگان ارجاع و تلاش برای جلب رضایت اولیای دم آغاز شد.
بیشتر بخوانید: