- به پیشنهاد مهدی خلیلی، رئیس هیئت
ووشو استان مازندران و با موافقت حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان این استان، محمد ظهیری به عضویت هیئت رئیسه هیئت ووشو مازندران درآمد.
در زمانی که مهدی علینژاد ریاست فدراسیون ووشو را بر عهده داشت ظهیری بازرس و عضو هیئت رئیسه این فدراسیون بود.