وی قرار است فردا یکشنبه در محل سازمان انرژی اتمی با علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفتگو نماید.
صالحی امروز گفته بود که در جلسه فردا با رافائل گروسی ملاحظات آژانس در چارچوب موافقتنامه پادمان و همکاریهای دو طرف مورد بررسی و گفتگو قرار خواهد گرفت.
این دومین سفر گروسی ظرف ۶ ماه گذشته به کشورمان است.