ایمان قربانی در گفتوگو با میزان، با اشاره به اینکه ثبتنام در سامانه مجوز تردد بینشهری منتفی شد، اظهار داشت: با توجه به زرد شدن وضعیت بسیاری از شهرها و استانها، ثبتنام در سامانه مجوز تردد بینشهری منتفی است.
وی ادامه داد: شهروندان تهرانی برای تردد در شهرها و استانهای زرد محدودیت ندارند و تردد به استانهای نارنجی و قرمز ممنوع است.
مشاور فرماندار تهران تاکید کرد: ورود به استان مازندران، ممنوع است ولی همشهریان میتوانند بدون کسب مجوز به استان گیلان، ورود کنند.