تسریع روند توسعه بازار‌های میوه و تره بار
- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه توسعه بازار‌های میوه و تره بار در سطح محلات پرجمعیت و فاقد بازار با جدیت دنبال می‌شود، افزود: اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت محصولات در میادین شهرداری تهران نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر، در شرایط موجود اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران، این مراکز را به پناهگاه امن شهروندان تبدیل کرده و از این رو، شاهد استقبال بیش از پیش شهروندان از میادین میوه و تره بار هستیم.

وی با بیان اینکه رضایتمندی شهروندان، مهم‌ترین اولویت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، لازم است شهروندان به یاری ما آمده و هر شهروند به عنوان یک ناظر تیزبین و متعهد، بر عملکرد و فعالیت میادین و بازار‌های میوه و تره بار نظارت کنند و پیشنهادات و انتقادات خود را به این سازمان انتقال دهند.
 
بیشتر بخوانید:
قیمت مرغ و بوقلمون در میادین میوه و تره بار

راد با اعلام اینکه تنها با مشارکت شهروندان، قادر به تحقق شعار «تهران؛ شهری برای همه» خواهیم بود، تصریح کرد: میادین میوه و تره بار صرفاً فضایی برای عرضه محصولات نیستند، بلکه فرصتی هستند تا ما بازتاب عملکرد خود را در آینه نظرات شهروندان ببینیم و مطابق مطالبات آنها، تغییر کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با استناد به روند کاهشی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم تا برای کمک به غلبه بر بیماری خطرناک کووید ۱۹ و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مراجعه به میادین میوه و تره بار، ضمن استفاده از ماسک و دستکش، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.