نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان استثنایی اعلام شد
- بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش و با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعطیلی اضطراری مدارس و عدم حضور دانش آموزان در کلاس درس به منظور نظم دهی و برنامه ریزی برای فرایند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت اول (دی ماه) دانش آموزان با نیاز‌های ویژه، شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی تدوین شده است.

بر اساس شیوه نامه در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان با توجه به مجوز کتبی از کارگروه مدیریت کنترل بیماری کرونای استان فراهم باشد ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌گیرد، در غیر این صورت سنجش و ارزشیابی به شیوه غیر حضوری برگزار می‌شود.

همچنین در این شیوه نامه، نحوه ارزیابی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم، متوسطه پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای و هنرستان‌ها به صورت اختصاصی مشخص شده است.

 

 

بیشتر بخوانید:

ضرورت هماهنگی بین وزارت علوم و آموزش پرورش/بازگشت بیش از ۲ هزار نخبه به کشور


انتهای پیام