تقدیر هیاتی از سازمان بازرسی از پرستاران
هیاتی از سازمان بازرسی متشکل از فرزاد مخلص الائمه معاون برنامه ریزی و ضرغام صادقی بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی روز گذشته با حضور در بیمارستان فیروزگر تهران، از پرستاران تقدیر کردند.
کد خبر: ۶۸۵۷۰۴
تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
خبرگزاری میزان
-