افزایش ۱۳۵ درصدی ترددهای درون شهری نسبت به هفته قبل
فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در تهران، از افزایش ترددهای درون شهری نسبت به هفته قبل خبر داد و گفت: وضعیت تهران نگران کننده است.
کد خبر: ۶۸۲۳۹۵
تاریخ: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
خبرگزاری میزان
-